room-view Group 14

LIVRĂRI ȘI RETUR

Termenul de execuție al unei rochii este de maxim 60 de zile lucrătoare din momentul plasării unei comenzi. Nu se percepe taxa de urgență.

Livrare in Romania

Livrarea produselor in Romania se face prin FAN COURIER in 1-2 zile lucrătoare după expirarea termenului de execuție si costa 20 lei oriunde in tara.

Livrare in strainatate

Livrare prin curierul ales de client in 7-10 zile lucratoare după termenul de execuție,pe tot teritoriul Europei si oriunde in lume. Poti primi la adresa ta din strainatate coletul nostru.Comenzile cu livrare in afara Romaniei se platesc cu Cardul Online, PayPal sau Transfer bancar. Costul livrării diferă în funcție de țara de destinație și modalitatea de livrare aleasă de client.

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform Legii nr. 449/2003, actualizata in 2008 si OG. 34/2014, puteti returna unul sau toate produsele cumparate din magazinul nostru online, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea fizica a produsului, fara penalitati sau invocarea unui motiv. Returnarea se va face in ambalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice (lovituri, zgarieturi). In cazul in care se solicita rambursarea banilor, acest lucru se va realiza doar dupa receptionarea coletului in bună stare si verificarea continutului acestuia. Modalitatea de returnare a produsului/coletului apartine in totalitate clientului( nu acceptăm returnare prin Posta Română), clientul fiind cel care suporta costul returului.

Returnarea contravalorii produsului se va face de catre Casa Domestic prin Virament bancar- OP, din contul firmei care operează site-ul, in contul clientului (tranzactia se proceseaza in termen de 14 zile de la primirea produsului/produselor returnate). Nu acceptam colete cu ramburs.

Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor este nevoie sa ne transmiteti fie prin email sau prin formularul de retur, un cont IBAN in RON, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata.

Neridicarea/refuzul de a accepta coletele comandate sau returnarile repetate, vor fi considerate un motiv pentru care societatea noastra isi poate rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client. Nu se pot returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:

Produsul nu a fost achizitionat din magazinul nostru online www.casa-domestic.ro. Notificarea de returnare are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile lucratoare din ziua lucratoare a predarii catre dumneavoastra a coletului (de catre curier). Cand produsul returnat a fost purtat sau deteriorat.

Ce trebuie sa faceti in cazul unui retur ?

Sa ne notificati intentia de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail: welcome@casa-domestic.ro, document livrat cu curierul etc., sau prin formularul de contact din pagină), in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor. Sa le ambalati corespunzator, astfel incat pe parcursul transportului sa nu se deterioreze. Recomandam utilizarea ambalajelor in care le-ati primit, deoarece accesoriile din matase, ambalate necorespunzator, se pot sifona si deteriora complet.

Alegerea curierului, achitarea taxei de transport pentru coletul returnat, precum si riscurile posibile de deteriorare sau pierdere, vor fi asumate de dumneavoastra.